پاسخ پرسش‌های پرتکرار

سوالات متداول

بلی، از طریق شماره تلفن 09058200315 به راحتی سفارش خود را اعلام نمایید.

کد تخفیف MANSHADAM را در هنگام تسویه حساب در قسمت مربوطه، وارد نمایید. در صورتی که مشتری جدید سایت الو سبد باشید تخفیف خرید اول به شما تعلق خواهد گرفت.

بلی، به ازای معرفی هر نفر به سایت الو سبد و پس از اولین خرید توسط مشتری جدید، به شما یک کد تخفیف تعلق خواهد گرفت، که می توانید در سفارش بعدی خود از آن استفاده نمایید. برای این منظور یک کد در صفحه دعوت دوستان در پورتال شما وجود دارد که لازم است آن را به مشتری جدید ارائه کنید، تا هنگام دریافت عضویت در قسمت معرف وارد نماید.

در سایت الو سبد بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. می توانید با ورود شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. کد فعال سازی برایتان پیامک می شود. پس از ثبت نام بر روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و سایر اطلاعات خود را وارد نمایید.

پس از ورود به سایت الو سبد وارد پروفایل خود شده و با کلیک بر روی گزینه اصلاحات، نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام و در نهایت بر روی گزینه ذخیره کلیک نمایید.

در مرحله ورود به حساب کاربری روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید، جهت یادآوری کلمه عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد کنید. پس از دریافت پیامک و یا لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید را وارد نمایید.

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

پس از ورود به سایت الو سبد وارد پروفایل خود شده و بر روی سفارش های من کلیک کنید، در این قسمت می توانید روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

با مراجعه به پروفایل خود و بخش سبد خرید، کالایی که از ارسال آن منصرف شده اید را لغو نمایید. در صورتی که سفارش را نهایی نموده و کالا هنوز برایتان ارسال نشده است، با شماره تلفن 09058200315 جهت لغو سفارش تماس بگیرید. در صورتی که کالا ارسال شده باشد امکان لغو سفارش وجود ندارد.

در صورتی که کالای دریافتی با سفارش شما تطابق نداشته باشد، به محض دریافت کالا با شماره تلفن 09058200315 تماس گرفته و پس از تایید تلفنی، کالا را عودت نمایید. در صورتی که متصدی حمل، بازگشته است و یا از طریق پست کالا را دریافت نموده اید، هزینه عودت کالا به عهده خریدار می باشد.

جواب یا پرسش خود را پیدا نکردید؟

روش‌های ارتباط با ما

تماس تلفنی 09058200315

تماس با ما